Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

sobota, 3 sierpnia 2013

Chwila oddechu i pudełkowo

Wreszcie znalazłam czas żeby spokojnie usiąść i pokoralikować. Co prawda nic wielkiego nie zrobiłam, bo tylko dałam nowe życie starym, porwanym ozdobom, ale mogłam poczuć koraliki w łapkach. W jednym i drugim przypadku z kilku "nadprogramowych" koralików zrobiłam kolczyki do kompletu. Mam nadzieję, że właścicielce się spodobają.
A to efekty mojej pracy.






Oprócz samej biżuterii postanowiłam zadbać też odrobinkę o jej oprawę. Oczywiście musiałam się spróbować z własnoręcznym wykonaniem. Jak do tej pory zrobiłam dwa pudełeczka - poduszeczkę i piramidkę. W planach jeszcze stojak na bransoletki i ekspozytor na naszyjniki (jak handmade to handmade ;) ), ale o tym kiedy indziej.  Tymczasem jadę odwiedzić rodziców, może zabiorę ze sobą jakieś koraliki...





Brak komentarzy: