Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Taaaaka niespodzianka!!!

 Patrzcie co dostałam!!! :) :) :) 
Dziewczyny jesteście nieziemskie! Bardzo dziękuję za prezent. Torba jest świetna, tylko nie wiem czym sobie zasłużyłam na tak ogromne wyróżnienie ;) Nawet brak mi słów na dłuższy opis w tym poście, ale musiałam się pochwalić. Dziękuję jeszcze raz.





1 komentarz:

Eris pisze...

Bardzo się cieszę, że się podoba :D ♥
Coś mnie ostatnio naszło na ,,malowanie'' eko toreb, szukam fajnych wzorów i je odtwarzam dodając czegoś od siebie, lub tylko ze swojej głowy :) Frajda nieziemska.

Taki mały prezencik ode mnie w podzięce za te wszystkie cuda, które dla mnie robisz :))