Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

sobota, 24 sierpnia 2013

Neonki

 Zamówiłam ostatnio koraliki świecące w świetle ultrafioletowym. Spike 13x5 mm i Round Beads 3mm w kolorze Neon Green. Do tego Toho Treasure Luminous Neon Green. Zamierzałam zrobić bransoletkę, ale moja wena znów leniuchuje i co zaczęłam pracę, to znów ją niszczyłam, bo mi się nie podobała. Stanęło więc na neonkowych kolczykach. Jedne to niewielkie sztyfty, drugie bardziej rozbudowane, z improwizowanym wzorem. Heh, kiedy skończyłam pierwszy kolczyk, sama zaczęłam się zastanawiać czy zrobię identyczny, ale na szczęście się udało. Jestem ogromnie ciekawa jak będą się prezentować w ultrafiolecie :)









1 komentarz:

Unknown pisze...

Kolczyki są śliczne, kolor z pewnością oryginalny, nawet bez ultrafioletu :) Super!