Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

środa, 31 lipca 2013

złoty kołnierzyk


 Zrobiłam złoty naszyjnik a'la kołnierzyk. Skończylam w ostatniej chwili i dlatego nie zdążyłam zrobić zdjęć na modelce ;(. Dlatego opiszę znów przy najbliższej okazji. To juz chyba tradycja... Użyłam dwóch rozmiarów Toho i Fire Polish, wszystkie w odcieniach topazu. Zgłaszam na wyzwanie Szuflady Złote Vintage.


Dokładniej rzecz biorąc użyłam Toho 8/o Silver-Lined Med Topaz, Toho 11/o w tym samym kolorze, plus Silver-Lined Topaz oraz FP Blue Iris - Topaz. Motyw ażurowych rombów wykorzystywałam już wcześniej (między innymi tutaj), tym razem rozbudowałam nieco ten wzór, tak aby powstał kołnierzyk.


Dodaję szybcikiem dwa zdjęcia i uciekam do kuchni robić "diabelskie ogórki" ;)


Modelka ze mnie marna, ale zdjęcia jako tako wyszły. Wreszcie chwilka spokoju. Może zdążę zrobić odrobinę porządków na blogu.




Brak komentarzy: