Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

środa, 17 lipca 2013

Marzenie Smerfetki

Takie małe modelinowe ulepki :) sprzątałam ostatnio na półce i zobaczyłam, że mam jeszcze modelinę! Oczywiście nie mogłam jej zostawić tak bez niczego. Siadłam i ulepiłam kwiatuszki, które stały się kolczykami. Zdaję sobie sprawę, iż to takie proste motywy, ale jak zrobiłam, to się pochwalę ;)

Pierwsze kolczyki, pasują chyba bardziej do Sasetki. Pięć różowych płatków i żółty środek. Na zdjęciu słabo to widać, ale ten fiolet na płatkach to błyszczący brokat.





Druga para to właśnie marzenie Smerfetki. Kiedy zrobiłam te różyczki  przypomniał mi się odcinek dobranocki, kiedy owa Smerfetka zapragnęła mieć niebieską różę. W środek kwiatu wkleiłam cyrkonię, zawiesiłam na szpilce, dodałam posrebrzaną rurkę ryflowaną i FP 6mm Dark Capri Blue. Wyszło chyba całkiem nieźle, ja w każdym bądź razie jestem z nich dumna.





Brak komentarzy: