Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

piątek, 12 lipca 2013

Smocze łuski

 Od pewnego czasu chodził mi po głowie smok. To chyba wpływ gier komputerowych, w które gra mój mąż ;) Wymyśliłam sobie więc bransoletkę na szydełku, a potem zrobiłam jeszcze kolczyki do kompletu. Wszystko w czarno-zielonej kolorystyce.

Moje smocze kolczyki powstały z Toho 11/o Silver-Lined Green Emerald, SuperDuo 2.5x5mm Jet oraz FP 4mm Dark Emerald.




Bransoletka natomiast również z Toho 11/o  Silver-Lined Green Emerald, ale zamiast SuperDuo użyłam koralików Miyuki Long Magatma Opaque Jet. Końcówki wyplatane, a jakże by inaczej :) z Toho 11/o Opaque Jet z odrobinką Toho 15/o Silver-Lined Grass Green. A do tego - jak na smoka przystało - zapięcie pozłacane antyczne toggle.







Miło by było gdyby praca szła w takim tempie żeby wrzucać dwa posty dziennie. Niestety te dwa wpisy to efekt kilku dni robótkowania na raty. Sezon na robienie przetworów w pełni, więc większość czasu spędzam w kuchni.

Brak komentarzy: