Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

poniedziałek, 29 lipca 2013

Kawusia

Miałam odpuścić chwilowo z wyzwaniami, ale jak kiedy widzę takie na temat kawy i w tym samym czasie dostaję taki cudny kaboszon? Nie było łatwo gdyż mam w domu 4 letnie urwanie głowy ;) już ponad tydzień wakacjuje u mnie mój mały chrześnik. Cudowny chłopiec, ale próbowaliście koralikować przy czterolatku? Chciałam też uzupełnić poprzedniego posta, ale każde włączenie komputera kończy się oglądaniem bajek. Nic nie poradzę, że nie umiem się sprzeciwić tym pięknym wielkim oczom, uśmiechowi i anielskiemu "ciociuuu prooszę". Wracając jednak do wyzwania. Na blogu http://szuflada-szuflada.blogspot.com/ jest takie o kawie. Mmmm... mocna, gorąca... pycha.

 Poczyniłam więc kawowy wisior, biała filiżanka, kawa ze złocistą pianką, obok kilka ziaren, a kaboszon aż prosi się żeby powąchać i poczuć zapach czarnego napoju ;). Kaboszon oplotłam koralikami Toho w dwóch rozmiarach. Użyłam tych koralików w kolorze Metallic Iris Brown, Opaque-Lustered Navajo White oraz silver-Lined Dark Topaz. Wisior podszyty Super Suede w kolorze brązowym. Dodałam też trzy muszelki, nie wiem jak wam ale mi przypominają ziarenka kawy. Takie białe ziarna kawy, takie, które nie zostały w pełni wypalone.







Oczywiście zgłaszam wisior na wyzwanie Gościnnej Projektantki Szuflady.


2 komentarze:

Unknown pisze...

ja bym te 3 muszelki odczepiła, naszyjnik bardzo mi się podoba !!! pozdrawiam
Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

Toema53 pisze...

Dziękuję, bardzo mi miło. Odczepienie muszelek nie stanowi problemu ;) w sumie zastanawiałam się czy je zostawić czy nie. A że w głowie pomysłów masa to zrobiło się późno i została wersja z muszelkami.