Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

sobota, 15 czerwca 2013

Serengeti


  Któregoś dnia wzięłam do ręki ten zeberkowy kamień znajdujący się obecnie w centrum bransolety. Przez pewien czas zastanawiałam się co z niego zrobić. Postanowiłam jeszcze raz pobawić się haftem koralikowym. Wzięłam zielone koraliki, ale jakoś nie do końca byłam przekonana i wtedy szukając weny przypadkiem trafiłam na wyzwanie Kreatywnego Kufra - Tanzania. Czy ta zebra z zielenią to mógł być przypadek? ;) Już wiedziałam co chcę zrobić.


 Wiele godzin haftowania na nią poświęciłam, wykorzystując różne odcienie zieleni od Toho Silver-Lined: Lime Green, Olivine, Grass Green, Green Emerald przez Inside-Color Rainbow Crystal - Shamrock Lined do Higher Metallic June Bug. Użyłam też odrobinę złota dodając Toho Silver-Lined Topaz. Poza koralikami Toho zeberce towarzyszą FP Bronze Iris Crystal.


 Oprócz wspomnianej wcześniej zebry wykorzystałam dwa okrągłe szklane kaboszony z grafiką. Oba przedstawiające ptaki.




Zapięcie ozdobne typu toggle. Całość wykończyłam Super Suede w kolorze brązowym.





Moja pierwsza praca zgłoszona na wyzwania KK. Zobaczymy co z tego będzie. Stąd też tytuł posta, Serengeti to Park Narodowy znajdujący się w Tanzanii.

Brak komentarzy: