Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

czwartek, 27 czerwca 2013

Motylem jestem

 Pamiętam jak byłam mała i ganiałam po łące za motylami. Na boska, beztrosko, biegałam śmiejąc się głośno, to znów starałam się skradać jak najciszej, żeby nie umknęły mi te wielobarwne skrzydełka. Kiedy już udało mi się zamknąć delikatnie ten cud natury w drobnych rączkach, biegłam do mamy, pochwalić się "nową zdobyczą", a potem wypuszczałam motylka i obserwowałam dokąd odlatuje. Z tym kojarzy mi się piękno lata. Bez narzekania na upały, komary, deszcz i nie wiadomo co jeszcze.


Teraz wyplotłam motyla i już nie muszę trzymać go drżącymi dłońmi, by nie zrobić mu krzywdy. Z tym, tak jak kiedyś latem, pójdę do mamy. Dam jej motyla, który zostanie z nią na stałe, przysiadając na ubraniu jako broszka.

Mój kolorowy motylek powstał z Toho 15/o w kolorach: Opaque-Lustered Navaio White, Metallic Amethyst Gun Metal oraz Silver Lined Cobalt, Dark Aqua i Gray. Ma wymiary 5x5,5cm. Jest oczywiście solidnie przymocowany do zapięcia broszkowego.



Tak jak pisałam wcześniej, motyl kojarzy mi się z latem, dlatego postanowiłam zgłosić go na wyzwanie Kreatywnego Kufra. Może tym razem się uda ;)


2 komentarze:

Unknown pisze...

Przeuroczy ;)

Toema53 pisze...

Dziękuję ;)