Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Czekoladowa bajka

 W czekoladowie wszystko było z dodatkiem czekolady. Nawet słońce było czekoladką z nadzieniem truskawkowo-jogurtowym. Dyndało sobie radośnie na czekoladowych rurkach z kremem, w towarzystwie galaretek o smaku coli... Poniosła mnie odrobinę wyobraźnia, chociaż pewnie gdybym była dzieckiem, chętnie wysłuchałabym co było dalej :)








Kamień dostałam kiedyś od mamy, podejrzewam, że to agat. Oprawiłam go metodą haftu koralikowego używając koralików Toho Metalllic Iris Brown, Silver-Lined Rosaline i Trans-Rainbow Frosted Crystal. Praca z tyłu wykończona Super Suede w kolorze brązowym. Postanowiłam podnieść sobie odrobinę poprzeczkę w sznurze szydelkowo-koralikowym i wprowadzić inny wzór niż spirala. Efekty widoczne na zdjęciach, a końcówki sznura wyplatane. Do naszyjnika użyłam też posrebrzanych przekładek, szklanych kostek w kolorze brązowym. Zapięcie posrebrzane.





A może kolczyki do tego? Takie małe różowe dyndałki. Proste, ale urocze. Mojemu mężowi kojarzą się z bakłażanem :)

Brak komentarzy: