Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

czwartek, 8 maja 2014

Zamiatamy kurze...

...sprzątamy pajęczyny :) znów miałam długą przerwę w blogowaniu. Ech... chyba pająki się tu zadomowiły ;) czas się troszkę ruszyć i coś tu napisać. Szczerze mówiąc myślałam, że zrezygnowanie z bloga czy koralików pójdzie mi łatwo. Nic bardziej mylnego. Tęskniłam okropnie i nawet jeśli niewiele osób tu zagląda, to jakoś nie mogę już żyć chyba bez skrobania tu od czasu do czasu :)

Tak jak zapowiadałam, miałam nieskończony projekt. Udało mi się go sfinalizować i oto jest. Naszyjnik prawie w stu procentach własnoręcznie wykonany. Jedynie do wykonania zapięcia posłużyłam się gotowymi elementami. Wisior wykonany haftem koralikowym dynda na wyplecionej krawatce, a plecione końcówki dumnie zasiadły na sznurze szydełkowo-koralikowym ;)

Jeszcze jedna sprawa. Chciałam podziękować za miłe komentarze do poprzedniego posta. Każde, nawet najmniejsze słowo wsparcia bardzo wiele znaczy.





Brak komentarzy: