Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

poniedziałek, 2 września 2013

Złota jesień

 Za oknem zrobiło się zimno i wietrznie, choć to przecież jeszcze lato. Ja już myślami wybiegam w przód, do jesieni. Naszej pięknej polskiej złotej jesieni, a wszystko za sprawą kolejnego wyzwania w Kreatywnym Kufrze

Zrobiłam szydełkowo-koralikowy naszyjnik. Jest on połączeniem klasycznego sznura szydełkowo-koralikowego oraz sznura tureckiego. Połączyłam je sama! Bez żadnego tutorialu czy podpowiedzi :) A do naszyjnika w komplecie kolczyki z koralików crackle.


Do wykonania naszyjnika użyłam koralików Toho Round 11/o Inside-Color Jonquil - Hyacinth, Silver-Lemon, FP 4mm Lemon AB, FP 3mm Jonquil oraz czterech jesiennych różyczek ;)








Komplet zgłaszam również na wyzwanie Szuflady W jesiennym sadzie. Kolory biżuterii same przywodzą na myśl dary jesieni. Chciałam zrobić zdjęcie przy pięknej gruszce ale została zjedzona, zanim zdążyłam sfotografować ;), więc muszę się poratować zdjęciem znalezionym w internecie.




Brak komentarzy: