Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

sobota, 18 października 2014

Bez koralików

Dużo by się zrobić chciało,
lecz na wszystko czasu mało :)

Tym razem nie byłam tu naprawdę kawał czasu. Już dawno nic nie wyplotłam, nie koralikowałam, ogólnie nie zrobiłam nic twórczego. Najpierw w ciąży dały się we znaki opuchnięte paluszki, jakoś ciężko mi się manewrowało igłą i drobnicą. Myślałam wtedy, urodzę to będę mieć czas, w końcu taki noworodek przecież tylko je i śpi. Taaa.... naprawdę słodkie są te bobaski na zdjęciach, takie cudne spokojne w objęciach Morfeusza. A tymczasem dla niedoświadczonej mamy, która pierwszy raz w życiu ma na rękach taką kruszynkę to jest niezły maraton. Jakże ja się przeliczyłam :) Mały wymaga tyle uwagi, że ZombiMama sama nie dojada hihi Jednak mimo zmęczenia jest szczęśliwa patrząc na ten maleńki cud natury. Wybaczcie ten nieład w poście, ale natłok myśli mnie dopadł, a przed komputerem jestem teraz sporadycznie. Chciałabym tyle napisać, wylać z siebie rzekę emocji :D ale nie mam czasu. Przecież mam jeszcze męża, który potrzebuje żony, a dom się sam nie posprząta. Mam nadzieję, że się szybko przeorganizuję, a tymczasem dłuższa przerwa mnie czeka. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie... Jeszcze tu wrócę ;)

2 komentarze:

Bożena pisze...

Gratuluję bycia Mamą. Sama mam dwoje dzieci więc wiem jaki to maraton, ale pocieszę Cię, czego Ci życzę, jak moje skończyły po 2 latka to naprawdę zaczęłam przychodzić do siebie i więcej czasu było na moje hobby. Życzę Wam wszystkiego najlepszego, a szczególnie zdrówka!!!

Eris pisze...

Moje gratulacje ;* życzę dużo zdrowia i siły :))