Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

piątek, 28 lutego 2014

Echo leśne

 No to sobie zrobiłam urlop od bloga, nie ma co. Moja głowa zaprzątnięta była całkowicie ostatnio i nie miałam weny na koralikowanie. Na szczęście się zmobilizowałam i powstała bransoletka. Jest ona połączeniem sznura szydełkowo-koralikowego, haftu oraz metody igłowej. Bez zapięcia, wsuwana na rękę. Do jej wykonania użyłam Toho round, bugle, hex, koralików Fire Polish oraz malachitu.









2 komentarze:

Galeria zamka pisze...

Cudowna!!! Doskonała w formie, ze nie wspomnę o warsztacie... Dech zapiera!
Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze

Toema53 pisze...

Dziękuję i również pozdrawiam :)