Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

środa, 15 stycznia 2014

Lodowy dwór cz. 1

 Delikatnie zaczęła zaglądać zima, za oknem pojawiła się odrobina śniegu,  to i moje prace zmrożone :) Zaczęło się od pewnego kompletu (ale o nim innym razem), potem dałam się ponieść swojej wenie twórczej i wymyśliłam własne biżutki, a są to:


Kostki lodu czyli bezbarwne kostki crackle oplecione Toho 15/o Permanent Finish - Galvanized Aluminium, do tego bezbarwna kuleczka i posrebrzane elementy takie jak miseczki, szpilki, bigle i wygięta ryflowana rureczka.
Niedostępne






Sopelki - akrylowe koraliki w towarzystwie koralików Toho 15/o Permanent Finish - Galvanized Aluminium oraz Silver-Lined Aquamarine zawieszone na posrebrzanych biglach. W towarzystwie sopelkowych kolczyków dynda sopelkowy wisiorek.
Niedostępne





 Lodowe serce to broszka wykonana na zamówienie. Koralik dostałam od zamawiającego. Oprawiłam go techniką haftu koralikowego używając Toho 11/o i 15/o Permanent Finish - Galvanized Aluminium oraz Toho 8/o i 11/o Silver-Lined Crystal. Tył wykończony białym filcem. Oczywiście zamontowane zapięcie broszkowe.



Wreszcie nauczyłam się innego sposobu wykańczania haftu :) nie wiem czy dobrze widać na tym zdjęciu ale koraliki nie są ułożone dziurką na zewnątrz, stoją ładnie w rządku, chowając otworki.


 A tu pierwsza część lodowej kolekcji w pełnej okazałości.


Brak komentarzy: