Zainteresowała Cię któraś z moich prac? Skontaktuj się ze mną drogą mailową toema53@gmail.com lub pisząc komentarz.
Jeśli praca jest obecnie niedostępna, napisz do mnie, a postaram się zrobić podobną biżuterię specjalnie dla Ciebie!

sobota, 30 listopada 2013

Industrial

Czy ja już mówiłam, że uwielbiam wyzwania? Są cudną inspiracja do tworzenia. Tym razem skusiłam się na wyzwanie Rozkręconych myśli  - industrial. Najpierw trochę poczytałam o stylu industrialnym. Dowiedziałam się między innymi, że wiodące odcienie w tym stylu to szarość, biel oraz wszelkie odcienie piaskowe. Cechuje go minimalizm i brak natrętnych ozdób (a jeśli już się pojawiają, sa to zazwyczaj proste przedmioty lub grafiki przedstawiające techniczne elementy) Chłodne, neutralne kolory, przełamywane odcieniami turkusu (śniedź i patyna) lub ciemnej czerwieni (cegła i rdza). 
Szukając inspiracji i przeglądając zdjęcia widziałam dużo śrubek, sprężynek i tego typu rzeczy, ale stwierdziłam, że zostawię warsztat mojego męża w spokoju ;) stworzyłam własne kółko zębate, no może nie do końca kółko...
Wymodziłam więc taki oto pierścionek. Zamiast tradycyjnego kaboszona - wnętrze mojego starego zegarka z wklejoną czerwoną cyrkonią. A do tego Toho w rozmiarze 11/o Galvanized Aluminium.








Wykonałam też drugą pracę. Tu motywem przewodnim jest łańcuch. Pobawiłam się trochę nim, trochę posrebrzanym drutem i oczywiście musiałam dodać element z moich ukochanych drobnych koraliczków. Fragment łańcuszka, którego każde ogniwko wyplotłam na szydełku z koralików Toho 15/o. Wszystko utrzymane w monochromatycznych barwach.







2 komentarze:

Wiosenne Wycinanki pisze...

Fantastyczne pomysły :) No i wykonanie. Bardzo oryginalne podejście do tematu, a efekty świetne :)

Toema53 pisze...

Dziękuję :)